onsdag 30 november 2011

Ma sista ♥

Hej, förlåt att jag inte bloggat mycket mer, men jag har inte orkat, har varit sjuk,
trött och så vidare, hoppas jag kommer tillbaks på banan igen. Idag har jag varit med
Mikki, någon överraskad eller någon som vill gissa vad vi åt och drack? Haha, nej, 
inte nudlar med rodeo, utan nudlar med glögg! Julfeelis eller vadå? Vi kollade också
på en episode av Vampire Diaries och sen fjantade vi oss en stund och sen for vi ut.
Kom ganska just hem och borde verkligen börja med läxorna jag har.. ska till exempel 
sticka 5 centimeter på benvärmare, this is life! Höh. För att jag var sjuk så måste jag ha något
tråkigt Afrika förhör imorgon, men jag kan.. typ. Sinai, Niger, Blå Nilen, Victoriasjön, Kongo,
Kenya.. öh, okej slutar. Men nu ska jag typ tråka ut mig ännu i 2 timmar och sen i säng! 
Ha de bäst, kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar