söndag 18 december 2011

Imma Single Lady

Godmorgon! Med Mikki somnade vi typ 4 tiden och vaknade typ halv 1 på dagen,
ganska skönt! Sen slöade vi nere i garaget och packade sen, och så for Mikki hem.
Nu är jag ensam och gör inget, kommer säkert fortsätta med att göra inget hela dagen
för det är helt skitväder ute och jag är trött och så. Men veckan som kommer komma nu
kommer bli super!

Måndag
Börjar 9 och har först övning på teatern och sedan genrep för förskolebarn.
Efter det har vi knytkalas resten av dagen, eller till klockan 1. Sen slutar jag
och är med en vän.

Tisdag
Har väl också då skoldag från 9-1? Skitskönt! Kommer kanske efter skolan
fara och köpa de sista julklapparna och sen på kvällen har jag julfest. Kommer
då uppträda med teatern påriktit, woho!

Onsdag
Skoldag från 9-12 tror jag, skit chill. Sen med vänner säkert och sen på kvällen
har då 6B julfest men jag måste vara där och uppträda med teatern för sista gången ;)

Torsdag
Sista skoldan väl? Om det är så är det skoldag till 12 och sen julkyrka eller så var det
på fredag, minns inte. 

Fredag
Ledigt.

Lördag
Jul! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar