lördag 14 januari 2012

Du får mig känna såhär du tar mig till en ny värld

Vaknade typ ganska just, 12tiden. Idag ska jag då vara med Mikki, men jag är fortfarande
i pyjamas och helt trött osv så inte än. Och jag är skitarg på min kamera som inte vill fungera,
alltså vad är det för skit? (Fast det är min dators USB grejer som inte fungerar) Well, jag skyller på kameraskiten. Känner mig också lite sjuk igen, har ganska mycket snuva, men mitt veckoslut
ska då fan inte gå till att ligga hemma sjuk? Hellre skolveckan.. hehe. 
Och för er som kollar på TVD så vad tycker ni om den nya episode 11? Jag tycker det är den bästa av alla!
Helt underbar.. jag grät tillochmed när Jeremy for iväg.. gillade honom ju :(

I Ryssland.

3 kommentarer:

  1. Ja tyckte att 10 o 11 va bäst av alla, ja va kääär i jeremy sen ba faida han mej o fo iväg >:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo men 11 är no endå bäst av alla hehe

      Radera