fredag 13 januari 2012

Mina bästavänner

Jag fick en fråga ifall jag kunde berätta om mina bästa vänner, vem de var, visa bilder på dem
och så! Så ska göra det nu ;)

Hon är typ min bästa vän. Har bara känt henne under ett år men vi har blivit så sjukt
bra vänner på den tiden. Hon vet massor om mig, och jag berättar allting till henne.
Man kan lita på henne och jag har alltid super roligt med henne! Vi är galna tillsammans
och måste alltid testa saker man inte får göra. Såna är vi! Love her ♥


Hon är också en av mina bästa vänner. Med henne skrattar man alltid och har alltid roligt!
Hon är superviktig för mig. Det var också hon som fick mig att lära känna Mikki.
Danne har jag typ nu känt i ett år :) Hon är en hyperaktiv liten skit ♥


Ellica lärde jag känna av att vi båda dansade balett tillsammans då vi var 6 år ;)
Sen började hon i samma klass som jag och efter det har vi blivit supervänner.
Jag litar supermycket på henne och kan berätta vad som helst till henne.
Vår humor är helt sjuk och vi skrattar åt allt ♥


Micke
Fast han inte läser min blogg så skriver jag nu om honom. 
Vi har massor inside jokes, och skrattar alltid tillsammas. I skolan är jag hela tiden med
honom och jag litar på honom och berättar allt till honom.
Han är en av mina bästa pojk kompisar och vi lärde känna varandra från att han började i min
klass på femman då han stannade på klassen ♥

Micke som liten.. haha.

Toffe
Han läser inte min blogg heller, men ja.
Honom har jag känt nu i 6 år. Han är en helt underbar människa och till honom kan
jag också berätta precis allt. Han förstår alltid och finns alltid för mig. 
Han är som en bror till mig och vi skrattar alltid tillsammans ♥



Janni, Ella, Kara, Iida & Nea
De är mina superbra vänner. Jag litar på dem 100% och de finns alltid då man behöver dem.
Jag älskar dem och med den har man bara sjukt roligt och har massor minnen med
alla utom Kara, för jag har aldrig träffat henne, men hon är endå superviktig.
Nea har jag känt sen jag var 4 och de andra har jag träffat under 2011. 
Underbara människor. Är stolt över att få vara er vän ♥

Jag, Ella & Janni

Kara

Iida

Nea & Ellica
Sen har jag såklart massor andra bra vänner! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar