söndag 26 februari 2012

Im better all without you

Sitter i min säng med Mikki som äntligen har kommut hem från Sweden. Har saknat henne sååå mycket och vi har haft mycket att berätta till varann. Vi har varit ute på tumanhand och hemma hos mej för ute är det så jävla kallt!
Imorgon är det skola igen då.. Skulle inte orka! Med tanke på att jag och Iida somnade först halv 6 igår och vaknade halv 2 på dagen så kommer jag vara så gott som död imorgon. Har också simning i skolan men I will survive.. För efter det är jag med Mikki och senare på kvällen far vi typ ut med fler människor. Idag har jag då varit med familjen också, blev medtvingad till stan till Kiasma för att se på Thank you for the music utställningen. Köpte också hem lite grejer för facet och sminkborttagningsmedel. Sen for vi på en kebab restaurang men eftersom jag inte äter kött så åt jag klyftpotatis och falafel. Måste börja vara social nu så ni får ha det bäst fast lovet är över, kram!

2 kommentarer:

  1. ti mej saa du tyyp på hösten att du etä nufötiden kött :o:D:D //sandra

    SvaraRadera
  2. no joo vet du nakkin o sånt som nu mest innehåller mjöl o annat crap :D men int biff o kebab osv (:

    SvaraRadera