onsdag 29 februari 2012

Just take a gun and count to three

Bloggar snabbt ett inlägg innan jag somnar av mig själv. Har inte gjort så mycket idag än varit ute och det har varit skönt att vara hemma lite. Har egentligen inget mer att berätta till er, men kan säga en sak.
Jag är super trött på en grej. Och det är att 90% av alla kommentarer jag får är dumma kommentarer om mina vänner, mig & min blogg! Jag kan ta emot kritik, brukar bara skämta bort det men det är supertråkigt att logga in och se att någon har kommenterat mitt inlägg och jag blir glad, sen står det "hyi vittu du är äcklig". Vad för äckligt har jag gjort? Snälla, om ni kommenterar fult kan ni åtminstone motivera varför ni tycker som ni tycker och vad jag kan göra bättre. Och det viktigaste, att kommentera massor elakt med hjälp av att kalla sig Anonym är fegt! Våga stå för det du säger för fan ;) Godnatt bitches! Angst på mattetimmen.

1 kommentar: