lördag 24 mars 2012

Äckligt

Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby.

Ställer inga krav, krav, krav
Säger aldrig nej, nej, nej
För du vet vad jag vill ha, ha, ha
Så du får göra vad du vill med mig.

Jag ställer inga krav, krav, krav
Säger aldrig nej, nej, nej
För det blir aldrig så bra, bra, bra
Som när du får göra vad du vill.





Hej på er alla. Beredda på ett till onödigt inlägg? I hope so. Men har bara så sjukt tråkigt. Ska till Sverige om 13 dagar, awesome. Längtar. Nice to know, huh?
Sitter här och redigerar bilder, äter, lyssnar på musik & chattar. Kul liv liksom men .. aa.
Öh, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar