onsdag 25 april 2012

iMac

Vår iMac blev äntligen fixad! Jess! (: Nu kommer jag kunna göra videobloggar också så det är ju ett plus! Det dåliga är att jag mår superilla, har jätteont i halsen & stegring. Nåja, blir väl hemma imorgon också. Och nej ger er inga bilder på mig när jag är i det här skicket! Haha omg, smutsigt hår, fula kläder, osminkad.. usch. Ska snart äta och sen kanske vila en stund, har också huvudvärk .. :( Btw så var Mikki också sjuk idag, haha, alla trodde att vi skolkade tillsammans, I mean, wtf? We did it twice but not anymore. Har ännu massor att fixa med bilder och så till denhär datorn så ni får nu nöja er med random bilder jag hittat här.. asdasdasd skrattar.

Ahahahahahahah wtf. På trean <3

Hej osminkade vi.

ahahahhaahahahhahaha omfg nej .. på 2an ?



2 kommentarer: