söndag 29 april 2012

Just another day started out like any other

Sitter nu med Mikki i mitt rum på olika datorer och bloggar om dagen. Den har varit helt super! Mötte Mikki ungefär 2 tiden och så for vi ut på gatan och fotade. Bilderna såg ni redan, men fick inte alla till min blogg så kolla Mikkis blogg, där finns mer! Hm.. sen for vi då iväg till stan med tåg och stannade i Kera påvägen och fotade lite. Vi är jävla fail.. haha puss Mikki! Sen till stan då och kollade på vårkläder. Fick med mig två underbara toppar från Monki! Köpte också hårfärg åt systern & saker för vappen, taggad! Snart ska jag och Mikki ner till garaget och kolla på Dhw och hon blir sen här övernatten, taggtagg. Ni får se mina inköp snart. Idag var det också jävla varmt (om någon stupid inte märkte det hehe) så hade ibland bara topp på, helt ljuvligt! Helt snart sommar också (: Härligthärligt, can't wait på sommarlovet och dethär.. haha jaa, super intressant men fojwjrgjpjhgpäwr jag flippar!

GAMLA GODA TIDER.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar