söndag 29 april 2012

Vappen

Vi vaknade för typ en timme sen och har tvättat håret & sminkat oss. Ska ännu fixa oss lite och såhär.. sitter här och plattar håret ;) Jag slutar redan 1 och sen ska jag, Mikki, Kim & Okko ut, kommer säkert många mer, hoppas jaaaag. Sen 5 tiden till Matilda och så är jag där hela natten om jag känner min familj rätt.. men det blir roligt! Vi somnade också redan typ 1 tiden? Det var nog helt bra för vi var jävla trötta sen på morgonen .. men måste fara, kram!










3 kommentarer:

  1. Kan du göra ett inlägg om dina bästa och helt bra kaverin ? :D sku va superkiva !

    SvaraRadera
  2. kan du visa en närbild på hu du sminka dj elr en video? (:

    SvaraRadera
  3. anonym 1, jag gjorde det för kanske två veckor sen :o om du går tillbaka i bloggen hittar du det!
    anonym 2, joo om jag hinner (:

    SvaraRadera