måndag 14 maj 2012

It's my life

Dagen var helt okej utan att min klass är jaa, ni fick det säkert klart för er i mitt förra inlägg. Men nu har de som går i högstadiet förklarat åt mig saker och det har lugnat ner mig.. ;) Idag var jag då med Mikki efter skolan. Vi bara snackade och var lite ute och så. Sen for jag hem och åt och sen efter det for jag ut med Okko och jag kom då hem först nu. Det har varit helt ljuvligt väder med nu mot kvällen har det blivit lite kallare, men sommarlovet är på väg! Typ 12 skoldagar kvar? Nice! Idag hade jag på mig min svarta tubtopp + en normal svart tröja från H&M. Här får ni en snabb bild för nu ska jag duscha, ses!


2 kommentarer:

  1. Skulle du möjligen kunna skaffa en header?

    SvaraRadera
    Svar
    1. skulle du möjligen kunna läsa mitt inlägg lägre ner?

      Radera