lördag 25 februari 2012

If you jump, I'll jump.


Vi har nu datat och härjat heeeeeeela kvällen + natten. Haha vi är superfula jag vet, men ni får överleva..
Vi ska väl snart fara och sova för klockan är halv 4 på morgonen ... wtf? Skola på måndag och såhär,
kommer dö ♥ I alla fall så skulle jag bara berätta att IIDA ÄR BÄST just for your information (; Hon lutar
sig nu mot mig och verkar vara kär i mig? HELP MEEEEEEEEE. Haha, lol, skit humor or what? 
Ni får sova gott och så vidare, kram! Btw så bjuder jag på en gooooding.

Sweet dreams ..

4 kommentarer:

  1. Ser ut/enligt din blogg, som du skulle ha haft på dig samma skjorta varjedag, för du har den på dig i alla inlägg, från olika dagar, fresh"

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja köpte den fö 2 dagar sen älskling

      Radera
  2. ja e fan int din nå älskling, du e äcklig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I THINK IM IN LOVEEEE WITH YOU brb ska fa o gråta fö ja e så fittit rädd fö dig :(:(:(

      Radera