lördag 25 februari 2012

@ Iidas house

Blev hos Iida övernatten istället. Nu sitter vi i hennes soffa och pratar, datar & ser på tv, haha life.Först kom jag till henne och sen var vi här sen for vi till Donken och åt, muuuuuuuuums. Sen var
vi retardin när vi gick tillbaka till henne och uuuuusch det hände en sak ..
Vi gick och pratade påväg hem till Iida, så ser vi en man som typ kissar?
Iida: Vad gör den där?
Anna: Han runkkar..
HAHAHAHA fan det var äckligt! Men vi skrattade så satan <3 Nu ska jag umgås
med min iiduliini så bye (; BILDER KOMMER SENARE.

5 kommentarer:

  1. do u think ur older that u really r or why are u not with ella? just asking…

    SvaraRadera
  2. du skulle kunna skriva ditt namn och jag är med båda (: /anna

    SvaraRadera
  3. I'm not gonna write my name becuse I have not wrote anything stupid. maybe u think it's stupid…I think it's stupid to be friend with a friends sister and let the younger one go…-.-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Do you know what? Det är fan inte din business vem jag är med? Jag är också med Ella men du vet inte vad Iida och Ella gör? Man kan dela vänner, om du inte visste. Jag kommer fortsätta vara med båda och inte bry mig ett skit om vad du säger ;)

      Radera