fredag 27 april 2012

Fml.

Gårdagen var rolig, var i Sello & ute med olika människor :) Tillsist slutade det så att jag och Mikki satt hemma hos mig och tittade på Dhw.. haha perus! Borde inte ha varit ute så mycket igår för nu är jag sjuk igen.. massor snuva & ont i halsen & örat. Och det ska typ bli +17 idag så fml. Bestämde mig ändå att gå ut. Så hoppade i duschen och hoppades på att jag skulle må bättre efter det men nej, ofc fick jag bara mer snuva. Vaknade också 4 på natten av att jag inte kunde andas, så täppt näsa hade jag. Så satt jag i en timme ensam i köket och drack varm mjölk & åt nudlar. Sen fick jag sömn men vaknade igen 8 och nu är jag då häääär. Jag tänker, tänker, tänker fara ut idag. Helt säkert också. No way att jag ligger hemma i sängen och snorar då alla andra är ute? Kul vappen jag får, kommer säkert vara sjuk då istället för att jag nu tar dethär skitdumma beslutet och går ut idag. Nåja, jag gör alltid de som är sämst, men sån är jag tydligen? ;) Sitter här och hostar.. öäöäö vittu jag orkar inte vara sjuk! Fast jag ska sluta gnälla på er. Kommer kanske också videoblogga idag bara jag får sminket på och håret fönat. Kommer se helt fwehoighorhwgthw4 kabooom ut så skratta inte.. ): Har tagit lite olika mediciner och semi mycket av dem.. auts det är inte bra. Som sagt, jag gör alltid helt dumma saker. Och ni andra som har pollenallergi, jag sörjer med er. Heeeeeeeeeydå.


2 kommentarer: