fredag 27 april 2012

Idag fyller då min gullevän & bästavän Mikki år! Huhuh storflicka ;) Teini <3 Grattis älskling! Ha den bästa födisen nånsin (klart du har det, du är hela dan med mig..) Loveyou!


Förlåt att jag uppdaterade så lite igår men jag mådde ganska dåligt och så, fixade också på Mikkis födispresent som inte ännu är helt klar (woooops) men jaa ;) Och så hade jag semi mycket läxor. Men i alla fall, borde ha stannat hemma idag, eller mamma ville det, för jag är ennu sjuk. Snuva & ont i halsen men om det är fredag och min bästavän fyller år så kan man glömma att jag sitter hemma! Så till skolan for jag, 4 timmars skoldag så det klarade jag lätt. Kom ganska nyss hem och nu väntar jag på Mikki som slutar runt 2 tiden. Sen ska vi.. planera kvällen och typ sticka ut? (: Får se hur det nu blir med dagen! Bloggar först på kvällen igen, kramar!




Jag och Matilda. Tagen igår ;)

1 kommentar: