lördag 19 maj 2012

19052012

Förlåt för trög bloggning men har haft ganska fullt upp idag. Var först med Iida & Kassu, vi for en sväng till Sello och sen kollade vi på matchen Finland - Ryssland .. ei huhuh Finland måste skärpa sig så vi ens får brons Well ja, sen for jag hem och åt tortilla & jordgubbar och sen runt 8 tiden till Toffe. Där satt vi ute och datade & fotade till ungefär 10 tiden och nu är jag bra hemma och tinar upp. Det var varmt på dagen men nu är det jävla kallt.. godnatt.











10 kommentarer:

  1. gråter du på dendä bilden??

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, hade super varmt och vet inte varför jag ser ut som jag ser ut

      Radera
    2. herregud vad har hänt till toffe?? om du inte vill berätta vad det har hänt så e det no prpblemos men du får gärna göra det! :(( fin blogg anna + du e just dn jag ser upp till <3

      Radera
    3. vad är felet med toffe?:o & tack ! kram <3

      Radera
  2. har ser annorlunda ut, skada? <3 förlot

    SvaraRadera
  3. har den pojken nån utvecklingsskada...?

    SvaraRadera
  4. har han int haft canser, sorry de e int roligt alls jag bara frågar för var inte sekär! <3

    SvaraRadera