söndag 20 maj 2012

Love is what the trouble is

Förlåt för dålig bloggning men nu när det är jävla varmt ute och fint väder så sitter jag inte inne på datorn så det kommer bli kanske 1-2 inlägg om dagen, får se. Idag har jag då städat hela rummet & gått igenom alla kläder jag har. Några gav jag bort och ja.. sen for jag med mamma & systern till Sello och fixade mina avslutningskläder. Kavaj & highwaist shorts. Har typ converse eller duffys med det. Sen var jag med Mikki, vi var också ute med Ellica & Danne och idag har jag fotat en hel del. Sen for jag och Mikki till mig och städade i vår super äckliga pol, vi vill ha den fin till sommaren. Vi får också pengar om vi rustar upp den av min mamma så det är helt jees. Det har varit helt ljuvligt väder idag så har varit mycket ute! Nu var jag nyss i duschen och ska snart hoppa i säng, puss.















4 kommentarer: